Bir yıl içinde 2 tane düşük yaptım. Birincisi kendiliğinden düşük oldu .ıkincisi de 15 gün önce kürtajla alındı .Araştrma hastanesine genetik test yaptırmak için gittiğimde ordaki sekreter iki regl sonrasında tedaviye başlandığını söyledi. Kürtajdan sonraki genetik test ve tedavi süreci nasıl ilerliyor. Bilginiz var mı