Arkadaşlar bn 13+4 haftalığım programda öyle gözüküyor özel hastaneye gidiyordum orda da aynı şekilde 13+4 yani buradaki haftayla aynı söylüyordu doktorum bugn devlet hastanesine gittim ve doktor 15 haftalık ddi son adet tarihimde söylememe rağmen bu farklı söylemesi beni şaşırttı ben gibi bu durumu yaşayan oldu mu aranızda hangisi dogru bilemedm