Kbr26 canım benden de su gibi geliyodu ama hafif hafif geldiği ve hiç sancım rahatsızlığım olmadığı için anlayamadım idrar mı su mu yinede önlem amaçlı hastaneye gitmiştim o pedden banada vermişti ve benimki masmavii oldu nst de sancım da çıktı 150 ye yakınn ama bende hiç his yok ,ağrı sızı ypk pedi çıkardım wc kalktım o anda suyum geldii zaten açıklıkta varmış ama haftam küçük olduğu için acil sezeryanla doğuma aldılar .31+5 di sen kontrol et rengii maviye dönerse hemen git suyun geliyo demektir ama bana koydukları jilet gibi küçük küçük pembe parçalardı sen kontrollü oll nolur nolmaz ama haftanda çok küçük değil stres yapma yat dinlen mümkün olduğunca iş güç yapma suyun gelirse ciğer geliştirici iğne vururlar sancın çıkarsa azaltmak için serum falan veriyolar hastanede kontrol altında oluyosun tutabildiği kadar tutuyolar bebeği doktorlar