Bacılar 34 haftalık hamileyim. Uzun zamandır mide yanmasıyla cebelleşiyorum çoğunuz gibi.
Rennie Duo Şurup, Tablet, Tahin, Süt, Yogurt kısacası aklınıza gelen herşeyi denedim olmadı.
Son çare doktorumu aradım dedim doktor bu neee!?
O da dedi kiiii
Bir çay bardağı suya bir çay kaşığı elma sirkesi katıp içiyorsun. İyi gelecek güven bana👍
Dün akşam içtim ve bugün tekrar denedim. inanır mısınız yarım saat süreli iyi gelen şeylere nazaran baya baya iyiyim.
Tavsiye ediyorum.
😘😘😘😘