Burada daha rahat olduğu düşüncesiyle çok yaygınmış evde doğum. Ama haklısınız kayınvalidem, eşim falan da herhangi bi komplikasyon endişesinden dolayı hastane olsun diyorlar. Ben de hastaneden yanayım aslında ama acaba gerçekten de daha rahat eder miyim düşüncesiyle fikir almak istedim. 😊