Ummugulsum_44 Derya6121 bende 26 nın içindyim ve adet olduğumdaki gibi bacaklarım ağrıyor yani o ağrı adet olduğumda oluyordu bende başka zaman başka türlü olmazdı o ağrım genel olarak kasıklarımda da adet kadar olmasa da rahatsız edici ağrılar var
Kupik Derya6121 25+4 gunluk hamileyim bu durum arada bir bendede oluyor sebebine bebek büyüdüğü için veya adet dönemin yaklaştığında olur diyorlar ama bilmiyorum 11 şubatta randevum var doktoruma soracam bende bi bakalım
Tgb2310 Derya6121 cnm eğer sancıların düzenliyse hemen dr gitmen gerekir onun kontrolünü yap bence. Bana dr öyle ddi eğer sancılanıyorsan ve düzenliyse bu acil durum demektir demişti.
Derya6121 Ummugulsum_44 aynen normalde ufak tefek agrılarım oluyordu ama bu kasık bolgemde olan agrı sadece adet zamanı olurdu doktoruma yzdım bakalım ne dıyecek
Derya6121 Ummugulsum_44 Akdenizbebisi Kupik Seymen1905 doktora mesaj atmıstım dün o da devam ederse acile gıtmemı soyledı bende her ıhtımale karsı gıttım nst de bırsey cıkmadı ıdrar tahlılınde de sızınde aklınızda bulunsun benım korkum daha cok erken gelmeye kalkar en azından tedbırını alalım ciğer geliştirici vs
Gulten33 Benimde öyle bi baskı var kasıklarımda ayağa kalkınca oluyo, uzanınca hafif hafif ağrılarım var
Derya6121 Gulten33 baskı gıbı degıl bendekı o ve kasık ağrısı hep var ama bıldıgın adet sancısı sankı tuvalete gıtsem kan gelecekmıs gıbıydı
Ummugulsum_44 Derya6121 tamam canım çok teşekkür ederim inşaAllah en kısa sürede kontrol e gidicem zaten
Derya6121 Kupik geçen 2 günde sadece günde 1-2 defa 5 dk boyunca süren ağrıydı bugün olmadı veya ben dısarda oldugum ıcın hıssetmedım
Derya6121 Tgb2310 aynen canım bende korktum hemen doktora yzdım gece gece agrım yoktu ama acile gıttım yınede ne olur ne olmaz Allah korusun