Ben 28 haftalık hamileyim 1.5 aydır öksürüğü çekiyorum her gece uyutmuyor sabah 6lara kadar çubuk tarçın düşüğe sebep oluyor diye duydum bence kullanma şurup verdiyse ve antibiyotik zaten gebelere göre veriyorlar ama bence ballı limon yap tüket bide bol sıvı 3 gündür ballı limon benim oksurugumu yumuşattı