Memnun kaldığınız doktor varmı ☺️ pazartesi bu hastaneye gitmeyi düşünüyorum.
Ayşe kavasoglu kesinlikle harika
Kbraasn teşekkür ederim ☺️
Gittiniz mi hastaneye bende orayı düşünüyorum memnun kaldınız mı