Aysu2626 ben ilk baş yamuna nın alttan çıtçıtlı olanını kullanacağım sonra sadece çelik bel Korsesine geçicem ama şişliğim inene kadar böyle kullanıcam.bel korsesi dikiş kısmıma denk gelir diye korkuyorum daha önceki sezerryanım da da böyle kullandım. 6 ay içince eski halime gelmiştim zaten