Busragungor Merhaba anneler 37 haftalık hamileyim oğlum olacak Allah nasip ederse çevremdeki herkes erkek bebek geç gelir 40 41 haftalik doğar kız bebek ise erken doğar diyorlar. Doğru mu bu ?
Haticerkan Busragungor bende öyle duyuyorum malesef bende 33 haftlaik erkek bebek hamileyim sabrım da kalmadı açıkçası 🤷♀️ biran önce kavuşmak istiyorum oğluma sizede hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim
iremss Busragungor bende hep böyle duydum ama inanasım da gelmiyo açıkcası burda görüyoruz kız olup 40ı bekleyeni de 🤷🏼♀️ Belki genelleme doğrudur ama inanasım gelmiyor 😂😂
mavipapatya Busragungor Benimki erkek 41 dolacak ve galiba bu söylenen doğru 🤷♀️ Ablamın 2 kızı oldu ikiside 37/38de doğdu 🤗
Busragungor Bende inanmak istemiyorum ama 40 41 haftada çok uzun süre gerçi ne kadar durursa o kadar iyi olur diyorlar