ben hazırladım. Kocaman bir bavul oldu.
Bebeğim için hemşireye vereceğim kıyafeti ve kundağı dışında;
2 takım kıyafet daha koydum ben.
Ekstra zıbın ve alt pijama bir iki tane.
1 penye 1 pazen 1 de kalın örgü battaniye. Bir kaç çorap ve bir kaç tane eldiven ve sapka. Ağız mendili
Bez, ıslak mendil, bakım kremi, her ihtimale karşı mama
.
Kendim için de 2 gecelik takımı biri pijamalı diğeri gecelik takım ve 2 alt pijama, tişört, yelek, patik ve kalın çorap koydum (doğumdan sonra çok kan kaybediyormus vücut bu yüzden üşüme çok olur dediler) lohusa iç çamaşırı ve normal çamaşır, emzirme atleti
Göğüs pompası, sıvı sabun, kolonya, lohusa bedi, kendim için ıslak mendil, tarak, diş fırçası macun, b2 tane yastık kılıfı, havlu, alt tabanı kaymaz terlik(yürüyüş icin), bir de pofidik havlu terlik geceliğime uygun sekilde. Bir rulo peçete ve tuvalet kağıdı, göğüs pedi, ve kremi.
Çıkarken hastaneden giyeceğim eşofman takımı
Bir de sarı tülbent sarılık için 🙊
34.haftam şuan 33de hazırladım.