Kızlar benm normalde de gastrit rhatszlığm vardı zaten şmdi gebelikle brlikte püsküllendi açıkcası benm de yanmalarım bayaa oldu arada haala oluyor. Yeme düzenine dikkat ettğimde gerçekten faydasını görüyoru ama. Bir de gaviscon içiyorum. Başımı yüksekte tutarak yatıyorum sol tarafa yatmak gerkeiyoe bu durumda dha rahat uyunuyor 😊