Hamile kalmadan önce hep ağdaya gidiyordum ve onun rahatlığına inanılmaz alışmıştım. Sonra hamile kaldığımı öğrendiğim de nedendir bilmiyorum korktum ve jiletle temizlenmek zorunda kalmıştım. Karnım büyüdükçe o da artık beni çok zorlamaya başladı. 38. Haftama girdim ve doktorumdan onay alarak ağdaya gitme kararı aldım aman Allahım böyle bir rahatlık yok kızlar, jiletten dolayı sertleşme oluyor tüyler de ama inanın çok rahatladım abartıldığı kadar da acımadı zaten. Herkeze şiddetle öneriyorum. Her an doğum olabilir ve ter temiz gideceğim için çok huzurluyum