Merhaba pazartesi sezeryan olucam bugün son kontrole gittim doktor bebeğin başını Doğum kanalına yerleştirmiş hafta sonu dikkat et iş yapma dedi nst de düzenli sancı çıkmadı Beni eve gönderdi ama endişelerim var Doğum başlayabilirmi aniden korkuyorum doktora sordum bazen bu şekilde iki hafta bile kalıyor bazen bir günde geliyor dedi varmı bu konuda tecrübeli arkadaşlar