OlgaArslan fatma1993 evet yapılır ama yarım kundak ayakları boşta kalacak şekilde. Hem sizde rahat edersiniz hem bebek de kendini rahat huzurlu hisseder
Aslannn fatma1993 bence yapılmalı iki bebeğimde de yaptım uyku düzeni çok güzel oluo gaz sancısı minimuma inio...şimdi üçüncü yolda yine kundak yapacam
Esraaydn21 fatma1993 bende yapmak ıyı dıye duydum cocugun elı ayagı duzgun olurmus ama kulaktan duyma tabi
Mebos fatma1993 valla eskiler iyiki yapmışlar biliyorlarmış işlerini benim kuzenim doğum yaptı uyurken elini yüzüne çok değdirip kendimi uyandırdığı için kundak yaprak uyuttu çokta rahat uykuya daldı bende yapmayı düşünüyorum bakalım kısmetse
Deletedmom124 fatma1993 yapılmalı canım sürekli sicramasi falan oluyor buda sürekli uyanmasına sebep oluyor ama kundak yapılınca sıçrama olmuyor