Kızlar dün gece lavaboya kaldığında keskin bir kaşık ağrısı yaşadım. Sonra geçti su anda da dün geceki gibi olmasa da sağ kasığında bir sızı gibi agrim var doktoruma yazdım ama cevap alamadım bebek hareketini hissediyorum sizce önemli bir durum mu acile gitmeli miyim?