Bu kadar kasmayın kendinizi içmek istiyorsan iç bir bardaktan zarar gormezsin. Ben hamileliğimin öncesinde hiç içmedim hamilelikte canım çekti içtim.
Yediğimiz içtiğimiz şeyleri abaetmadigimiz sürece zarar görmeyiz.
Ama reklamlar, sosyal medya, sokaktaki restoranlar bunlara nasıl müdahale edemiyorsak burada da yazılanlara sitem etmemeliyiz 😔