Lyg ben de ilk doğumumda doğumdan 4 ay sonra aldığım 14 kiloyu da vermiştim, emzirme, uykusuzluk derken incecik olmuştum, ama benim işime gelmişti☺️ Uykusu düzene girince kilo sabitlenmişti, ancak 2 yaşında emzirmeyi bıraktırınca 4 kilo birden almıştım, emzirmek çok kalori kaybettiriyor.