24+2 yim bebeğimi iki gündr hissetmiorm akşamları bazen hissediorm..çok gerginim huzursz ve mutszm çevremdeki herkes beni üzüor bebeğim etkilendimi acaba 6 şubatta kontrlm var öncesinde mi gitsem acaba pek iştahımda yok bu aralar göbeğimde söndü gbime gelio anlamadm hiçbişey..