merhabalar beş haftalık hamileyim değerim 2342 çıkti bu cok fazla değilmi iki gün önce doktorum untrasyondan baktı ama belirli belirsiz bir kese gözüktü muhtemelen geç oldu üç dört haftalık bisey dedi bu normalmi balon gebelik olmasından korkuyorum yoksa çogul gebelikmi bilemiyorum ben durumumda olanlar yada olmus olanlar varsa yorumlarını yazabılırmi