Merhaba güzel anneler..
Bugün 38+5 im. Ve doktoruma gittiğimde ne sancım ne de açılmam olduğunu öğrendim. Suyumuz kilomuz boyumuz herseyimiz cok şükür normal. Bebeğimizi dört gözle bekliyoruz. Ve sabırsızlıkla bekleyen birde anası var. Ne zaman doğacak diye diye diye eşimin basının etini yemiş olabilirim😅🤣.
Açılmanız olması için neler yaptınız lütfen benimle paylaşın ☺️☺️🤗. Rabbim sağlıklı sıhhatli en kolay bir şekilde kucağıma, kucağımıza almamızı nasip etsin...🧡🌼