Asiyenur_46 Merhaba hanımlar bugün dayim eczacı olduğu için onun önerisi ile bioset çatlak yağı aldım henüz çatlağın yok çünkü 15+1 ve hiiicc göbeğim çıkmadı sizin öneriniz neler?