Kızlar merhaba 14+4 hftalığım iki gündür feci diş ağrısı çekiyorum diş doktoruna gittim apse olduğu kanal tedavisi uygulaması gerektiğini ve 1 hafta antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi kadın doğum doktoruma danıştım 2.trimesterde diş tedavileri için sorun yok dedi ? Sizlerede danışmak istedim yaptıran varmı ?