Prensesinannesi_ Kubs Ben kızımın ismini Doğa koyacağım ve tavsiye ederim çevremde çok fazla duru var Doğa hiç yok 💜
Olich Kubs biz eşimle kararsız kalmıştık en son bir kaç isim kağıda yazıp kavanoza attık sonra beraber çektik...kısmet dediğim bu olsa gerek 🥰
Zeyno_65 Zeyno_65 erkeğe benzetti ilk bakista doktorum ama net değil. İsimleri hazırladık bekliyoruz 😆
Kubs Prensesinannesi_ bende aynı fikirdeyim cinsiyetini dahi bilmeden Doğa olsun kız olursa diyordum sonradan birde Duru çıktı nerden çıkarttıysak ☺️
AHtc Adı gibi dup duru güzel bir kız olur inşallah 👍😀 hayırlı evlat olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım
AHtc Bakış açısı ya bu isim işi doğa da benim çevremde çok var hem tek hem çift isim olarak yani sonuçta sizin çocuğunuz tek bence azlık çokluktansa seslenirken hangisi içinize sinerse onu seçin ben öyle yaptım 😊
ezoterik Bizim kizimiz da Doğa olacak canim ben Duru yu da beğeniyorum aslinda ama esimle ortak kararimiz Doğa oldu💚