deletedmom150 Iyi Akşamlar arkadaşlar. Çatı muayenesi oldum bugün ilk defa 39+6 hiç o kadar korkulacak bir durum yok merak etmeyin. Ben şunu sorucaktım çatı muayenesinin ardından doğum başlarmı. Yani doğumu tetikler mi?
busraa_01 deletedmom150 Canım 35 haftamda sancim var diye olmuştum muayene ama sonrasında hiç kanana vs olmadı doğumda başlamadı çok şükür şuan 36+1 olduk artık hayırlısı olur inş.Ama senin günün gelmiş artık belki herhangi belirtiler yaşarsın bu aralar canım
deletedmom150 Prensesmomy kan normalmiş onu bana da söyledi doktor da acaba su Felan gelir mi tetikler mi doğumu
Yesim_kya deletedmom150 Yani yok bende 38+3 oldum sadece arada kasiklarima ağrı giriyor o kadar yani nişan falan gelmedi