Masatosi Sevgili anneler 39+2 hamileyim bebeğimin hareketlerini normal hissediyorum henüz sancı açılma vs yok. Bugün sabah uyandığımdan beri karnımın yumuşak olduğunu hissediyorum. Eskiden derimi çimziremezken bile şimdi bir kısmını tutabiliyorum. Doktorumda hastanede değil şuan ulaşamadım ama çokta korktum neden yumuşadı. Bu ne belirtisi olabilir başına gelen varsa lütfen yazsın.
Deniizzz Masatosi bebeğinizin düzenli hareketlerini hissediyorsanız endişe etmeyin kanala yerleşmiş aşşağıya inmiştir o nedenle gerginlik azalmıştır karnınızda
Masatosi Deniizzz inşallah öyledir, zaten doğumu bekliyoruz kendi sancımla başlasın diye dediğiniz gibidir umarım
Masatosi Deniizzz ay inşallahhhh kendi sancımla normal doğumu bekliyorum eğer olmazsa diğer hafta doktor başlatacaktı, inşallah öyle olur 🙏🏻🙏🏻
Masatosi Evet doktorumda telefonda sordum karın yumuşayabilir sertleşebilir dedi, çarşamba kontrolüm var ama şükürler olsun hareketleri iyi olduğu için içim ferah, teşekkürler sorduğunuz için 🙂