Ecebati zaten Osmanlıca diye bir şey yok ! Osmanlı Türkçesi diye bir dönem dili var. Arapça,Farsça ve Eski Türkiye Türkçesi karışık olarak kullanılan ve edebiyatımızda bir çok bu dille yazılan eserler var. Şuan kullandığımız Türkçe'de de arapça,farsca bir çok kelime var bu bizim ne Arap ne Fars kökenli veya onları sevdiğimiz anlamına gelir. Dillerin başka dillerden kelime alması gayet normal bir durum iken. Mesela İngilizcenin Latince ve germence,Grekçe sentezi olup İngilizlerin dilini inkar etmemesi de size örnek olsun.