Arkadaslar merhabalar 17 haftalik hamileyim Bugün 3 lu test için doktora gittim doktor önce bi bebeği görelim dedi ilk ultrosyon açıldığında kalp atışı düzensiz gibi dedi 2. Bidaha baktı normal sırtüstü yattigim için olabilir dedi.sonra sağ bobregin biraz daha büyük olduğunu söyledi. Korkulacak birsey olmayabilir gozlemleyecegiz dedi başına böyle bir olay gelen oldumu