Zeyhall Duygu19 canım bende oraya gidiyorum doktorum fatma bozkurt muayne ücreti 125 tl doğum da aşşağıda yazılanlar gibi ben çok memnunum hastanede tertemiz ve çok güzel
Duygu19 21 haftalık hamileyim ne kadar zam sonra özele başlasam şimdi devlete gidiyorum orası doğum yaptırmıyomuş araştırmaya git dedi dr şaştım hangi hastaneye gideceme hepsi farklı şeyler söylüyor
Ozlemtncyk Duygu19 riskli bir durumunuz varsa atilla bey riskli gebelik uzmaniymis ona gidebilirsiniz
Zeyhall Duygu19 ben direk arayarak randevu alıyorum 23 haftalığım şuan doğum aynı doktorda olacak inşallah