MevaNaz kesinlikle riske atılacak bir durum değil evet herkes normal dogumu ister ama bazen nasip olmaz,yine siz bilirsiniz ama ben olsam en fazla 2 gün daha beklerdim ki o 2 günüde nasıl zor geçirirdim bilemiyorum🤦🏻♀️Rabbim yardımcınız olsun sağsağlım alın inşAllah kucagınıza tabi bizlerde 🌸