Hulya90 Kızlar 31+2haftalik hamileyim. Yemek yediğim zaman sırtımı sağ tarafında inanılmaz zbir ağrı oluyor. 1-2saat geçmiyor. Var mı benim gibi ağrı yaşayan.
BlgnRb Hulya90 bende de oluyor bazen özellikle çok yediğimde ya da gaz yapan birşey yediğimde. Gaviscon şurup vermişti Dr onu kullanıyorum o zaman rahatlatıyor
Srplarikan Hulya90 canım yarın 33 olucam bıçak gibi saplanan bir ağrı giriyor ve ne uzaninca geçiyor ne masajla geçiyor azıcık iş yapsam daha çok ağrıyor 😔
Sersev Canım benim de oluyor magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden süt ve süt ürünleri ne ağırlık vermeliyiz ben sıcak havlu koyarak rahat latiyorm azda olsa oneririm