Sumeyy canım bir kere banada rahim duvarına kalınlaşmış dedi doktor rahim kendini gebeliğe hazırlıyor olabilir dedi dedikten 1 yıl 2 ay sonra hamile kaldım 🙄sizi çok iyi anlıyorum ama kafaniza takmamaya çalisin olmuyor olacak demeyin ben 1 yıl 4 ay denedim sağlık problemi yok ama olmuyordu kafama takmayı bıraktım yumurtlama günü bir yana adet günlerimi bile takip etmiyordum 2. Ayda hamile kaldım darısı size 😍bu arada taktik falan veriyordu ark hepsini yanlış uygularmisim bı iki şey yaptım çocuk umudu yoktu ama olursa olur diye doğru denediğim ayda tuttu hemde 😂çok şaşırdım