Slm anneler uygulamaya facebooktan üye oldum kendi facem olmadığı için eşiminkini kullanıyorum o yüzden adım ve profilim erkek gibi gözükür yanlış anlamayın .Ben 19+4 günlük hamileyim çok şükür hamileliğim boyunca kasık ağrısı çektim ama dün gece ki çok fenaydı öyle bir acıyı hayatım boyunca yaşamadım dik duramadım resmen aynı anda hem kasığım (rahim üstü) hemde brlimde feci bi ağrı oşuştu çok şükür şimdi iyiyim başına böyle birşey gelen anneler rica etsem geri dönüş yapsınlar normal mi değil mi ?