25+3 haftalıkken doğum oldu ,2 gündür hafif kramplar oluyordu ama gece bir anda aşırı bir kramp ve kanama başladı.nedeni bulunamadı ,bebek doğum pozisyonuna geçmiş dediler ,ağrılarımdan daha kızımı küvözde göremedim bile.moralim çok bozuk.amin🙏Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim,allahım sizlere bebeklerinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ,dileyen,isteyen ,derman bekleyen herkese de allah acil şifa versin