Bugün doktora gittim kasıklarımda ağırlık hissi var diye, başta açılmam var sandı o yüzden alttan ultrasonla baktı, açılman yokmuş tamam dedi rahim uzunluğunu ölçtü 4.5cm dedi iyi dedi ben henüz 18 haftalığım bu uzunluk normal mi? Çok moralim bozuldu eve geldiğimden beri ağladım :( 2.5cm altına düşerse tehlikeli dedi 11gün sonra perinatologa randevu aldım orda da bakacaklar ama çok endişelendim kızlar haftama göre normal mi bu uzunluk lütfen birşey söyleyin :((