sumosgoksu Kızlar bugün acile gittim mide ağrım yüzünden adetime 15 gün var gebeliğe bakıldı negatif bu ay da olmadı mı yani yoksa erken mi sizce
Tugce1803 sumosgoksu yine de test için çok erken yani en erken adetine 1 hafta falan kalması gerekiyor.
ayminaninannesi bende 3 gün önce yaptığım testte ikinci çizgi silik çıkmıştı bugün bu tarz bir test aldım sonuç bu ikinci çizgi yok ama bu tarz bir sararma oldu test bozuk olabilirmi neden boyle acaba birisi yardımcı olsun lütfen 😔 https://imgyukle.com/i/nPawyt
Tugce1803 ayminaninannesi test bozuk değil fazla beklemiş. Hcg değerleri farklı olabilir, kan testi yaptırın
Zeyk ayminaninannesi hayır test bozuk değil bir süre sonra sarariyor 😔 ama kan testi yaptırıp emin olabilirsin. Aklında acaba varsa
mihrinazsumbul sumosgoksu yumurtlamamışsın bile adete 14 gün kala yumurtlar her kadın deneyin bu zamanlar