Sesem Hll3840mhmt doktor tavsiyesiyle 3. Aydan beri kullanıyorum doktorunuz önermediyse bekleyin bence.
Yagmurella Zeyzeyka ya arkadasa sormussunuz bende cevaplayayım istedim☺️ Folik asidi biz aldık öneriyorlar ama ben family practice e gitmiştim evde test yaptıktan sonra onlar kan testi yapmadılar tamam gebesiniz dediler ben ne dediysem o yani orası garipti sonra 12. Haftasında ultrasona aldılar ondan once ki haftadada dosyamızı doldurduk burda ebe ilgileniyor doktor falan görmüyorsun bide 20 haftalıkken cagıracaklar oda cinsiyet için erken söylemiyorlar malesef burda en iyi folik asit pregnacare olduğu için biz alıp doktora sormustuk oda en iyisini almıssınız istediğiniz kadar kullanın dedi 4. Aydayım halen kullanıyorum
Etzel Hll3840mhmt 2 hafta olacak başlayalı. Öncesinde düzenli balık yediğim için kullanmamıştım ama balık yiyemiyorum şu sıra başladım.
Zeyzeyka Zuzi teşekkür ederim cevap verdiğiniz için, henüz yeni hamileyim doktora gitmedim daha folik asit konusunda kafam çok karışık
Zeyzeyka Zuzi hayır türkiye de yaşıyorum, burada doktorlar su gibi veriyolar, ama tartışılır bi konu hiperaktiflik gibi bir çok yan etkisi varmış kararsızım ben eskiden folik asit mi vardı, ve duyduğum kadarıyla yurt dışında vermiyor doktorlar
Zeyzeyka Hll3840mhmt gidicem ama çok kararsızım doğal olarak almaya çalışıyorum şimdilik folik asit, günde iki haşlanmış yumurta , tam mevsimi ayva ve hurma yiyorum her gün
30ekim19 Hll3840mhmt banada yazdı doktorum etanatal bitince başlıcam hatta iki tane omega yazdı daha çok omega3 magnezyum girsin vucuduna dedi bilemedim şimdi kilo mu aldırıyor😭