Gzd2106 julietjiletten sonra 2 hafta sonra gidersen alinir. Ama bi kere agda yaptikdan sonra anca 1 ayda azcik cikiyor oyle bile doguma girsen rahatsiz etmez
Ozgesn Bkm2398 tüy dökücü asla önerilmiyor kimyasal olduğu icin doktorum asla kullanma dedi bana bende Venüs mor jilet var onunla alıyorum fiyatı 50 tl ama çift başlıklı 1 aya yakın gidiyor pürüzsüz tertemiz yapıyor ama son ay ağdaya gdcem mecbur 🤷♀️
Serap0733 Bkm2398 canm zaten dogum olursa hemen gitmezsin duşa girersin önce hafiften gelıyor agrılar zaten korkma
mucizem_benim Bkm2398 bende 8+5 haftaligim doktorum agda riskli erken dogum ve morarma yapiyor dedi epilasyon kullanin bence dedi arastirdim braun silk9 epilasyon almayi dusunuyorum cevremde kullanan var hassas ciltler icin de daha iyi diyorlar
Kbr_2019 Bkm2398 öyle bşy mi var tatlım o alsın sen dayanamazsan bıraktırırsın. Git aldır güzelce öyle abartılacak devam eden bi acı değil saniyelik. Git mis gb ol 1-1,5 ay rahat rahat gez
Bkm2398 Busedoruk ailem de öyle diyor ama korkuyorum ya bi anda vurur eşim bırakmaz panik yapar çıkarır hemen 😢
Momof2child Bende ayda bi doktor kontrolne GIDINCE ALIYORM ZATEN ESIMLE ILISKI YOK DIGE RAHATM HEMDE HERGUN YAPNCA TAHRIS OLUYOR AYDA BI YAPNCA 3GUNE CIKIYOR