Aydan123 Benim gebeligimin 17haftasi tamam oldu dun gece kan geldi karnimdada sancilar var neden olabilir 😪😔
mermeral Aydan123 bir an önce doktora gidin. Bu konuda ne desek boş. Önemli bir şey değildir inşallah ama ihmal etmeyin, sonuçta kanama.
Aydan123 Deletedmom317 gitdim bugun cocukluk awaqdadi dedi azeriyim bazi sozleri bilmiyorum bebeye biwey olucak diye cok korkuyorum yatak rejimi yazdi