Mrskantar Kızlar 7+3 haftalıgım iki haftadır mide bulantısı vardı fakat birkaç gündür sürekli kusuyorum bunun yanısıra büyük tuvalete 2 günde bir cıkıyorum pazartesi doktora gidecegim ama sizin bir öneriniz var mı :(
Mororkide Mrskantar kusmaya bulantı habı verır doktor bende kullandım cizi bulantımı hafıfletırdı birde sıcak suya lıkon sıkıp bı tane seker atıp ıcerdım tabı yınede kustum hergun gectı cok sukur 15+6olduk rahatladık kabızlık bendede vardı muz yıyoduö kestım patates yemedım kayısı turu hosaf kuru kayısı su sulu seyler rahatlatıyo
busracetiinn Mrskantar suya balı katıp içerdim hem tansiyonumu dengelerdi hemde çok güzel uyuturdu tabi yine kusardım ama en son prilam dr ilacını kullanınca kendime geldim 19 haftam bitmek üzere yeni yeni bıraktım diyebilirim
Mrskantar Teşekkürler kızlar insallah bana da bir ilaç verirde kesililir kusmalar hic bişey yiyemez oldum tavsiyelerinizi uygulayacagım