Bayanlar ben Anadolu tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım yalnız henüz hamile değildim,yaptırdığımda Nisan ayının başıydı,4000 TL ydi,doğum güvenceliydi,9muayene testler doğum içinde ..hastaneye 15tl katkı payı ödüyorum sadece,muayene ye gidince 10gün içinde ücretsiz muayene hakkınızdan gitmeden tekrar hastaneye gidebiliyorsunuz..ben Nisan’da poliçeyi yaptırdım Mayıs 15te son reglimi oldum,yani şuan 18günüm kaldı inşallah doğumuma..yani 1senelik poliçe içine doğumumu sığdırabildim şükür..eğer yetişmeseydi 1sene içinde doğum mesela hamile kalamasaydım tekrar yeni yılda yeniden poliçe yaptırmam gerekecekti..bu arada bu tarz poliçelerin eğer çalışıyorsanız maaşınızdan kesilen vergiden işyerinize bildirerek indirim sağlayabilirsiniz ben yaptım yaklaşık 600tl bana geri ödeme yapıldı peyderpey şekilde maaşıma yansıdı..