Cok normal. Ozamanlar bende anca uyuyordum hic bikmadan 7/24 yataktaydim. Esim sagolsun bana cok yardimci oldu, eve temizlikci getirdi yemegini kendi yapti veya disardan siparis verirdi. Ara sira evi ben toplardim ve yemek yapardim ama hergun degil. Son 3 aylara girince gorurum ben sizi busefer uyuyamiyorum diye topic acarsiniz 😂