Bol bol dua edin sakin olun herşey oluruna varıcak bebek orada kalmayacak öyle düşünün ben de öyleydim evham yapıyordum uykularım kaçıyordu doğumu düşündükçe ama en sonunda kendimi dünyanın her yerinde kadınlar doğum yapıyor bundan daha normal bişey yok sen de yapıcaksın allahın izniyle diye telkin ettim ve sancılarım uzun sürmesine rağmen pes etmedim normal doğurdum inanın hep yapamayacağım sanıyordum bayılırım diyordum ama o an insana Allah güç kuvvet veriyor zaten serum bağlıyorlar o da sizi zinde tutacak hiç korkmayın hep yaparım ben deyin