Merhaba arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim hamileliğim boyunca 3 4 kez vajinal mantar enfeksiyonu geçirdim 2 gündür kasıklarım da ağrı var ve bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum dünde otururken sanki leğen kemigimde bebegim kendini aşağı doğru ittirdi gibi ilk kez böyle bişey yaşadım kanamam falan yok doktora gitmedim alttan muayene eder diye korkuyorum sizce erken doğum riskim mi var tecrübeli anneler cevaplayabilir mi çok endişeliyim😥😥😥😥