Kizlar bugun yumurta toplama islemi yapildi. Toplam 17 tane toplanmış tabi kaçı tutar kim bilir. Transferi hemen yapmiyacaklarini soyledi doktor. Dedi 1 kere adet ol vücudun dinlensin. Embriyolari dondurucaz sonraki ay transfer yapılacakmış. Bu sekilde yapaniniz oldumu hic? Bir kac gun sonra degilde sonraki adet doneminden sonra?