Dahiliyeye gittim hem de bi kaç doktora.. belirtisi şiddetli kaşıntı ve bununla oluşan ciltte oluşan kabarık kızarıklıklar.. ben o kadar kaşıyordum ki deri yüzülmüştü bazı bölgelerde bacak ve bel bölgesinde vardı sadece allahım kimseye yaşatmasın. Nedeniyim olarak bilinmiyor doktorlar diyor bence stres ve hormonlar hamilelikte de çıkan var