Alyacaganim merhaba benim de bebeğim Doğum sonrası 3. Günde vefat etti bende sezeryan oldum bebeği yormamak adına. Malesef sezeryan değil de Rahmin dinlenmesi vücudun Demir ve diğer vitaminleri yerine koyup boşalan depoları doldurması İçin belli bir süre gerekiyor yoksa 3 ay sonra hamile kalıp doğuran çok anne biliyorum hiç hamile kalmak istemeyen bir insan bile anne olup evladını kaybedince deli gibi hamile kalmak istiyor . Ama erken Doğum düşük Doğum ağırlığı gibi sorunlar olabilir deniliyor Rahime dinlenmesi için gereken süre tanınmadığı İçin 12 ay bekleyin diyor hekimler 4 farklı dr ile görüştüm. Tabi herşey ihtimal ama siz yine de bi kadın Doğum muayenesi olup doktorunuz fikrini alın derim çünkü sigara alkol kullanımı, yaş, beslenme , spor , genetik faktörler gibi sebeplerde herkeste iyileşme süresi farklılık gösterebilir.