22+1 de yapıldı bizim ayrıntılı ultrasonumuz bebeğimin beyninde kist kalbinde beyaz leke olduğu için aşırı stresliydim muayene olduğum doktor alanında çok iyi bir doktormuş ama tabi ben bunu bilmiyorum kendi kadın dogumcumun isteği üzerine fakulte hastanesinde yapıldı çok şükür beynindeki kistin gittiğini ama kalpteki lekenin halen daha olduğunu öğrendim zamanla geçer diyende var kalır diyen de ama hiç bir şekilde sıvı aldırmayı düşünmedim bebeğime zarar verme olasılığı çok yüksekti pişman değilim ama içimde bir korku da yok diyemem hani 😞 normal ultrason ama bebeğin tüm organları izleniyor Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin evlat bambaska bir şeymiş 💖💕🕊 kuş hanım bize kavuşmak için savaşıyor hayirla ve sağlıkla insaAllah 💖💕🕊👼🏻