Gmz2020 Bebeğimin bobreginin birinde büyüme olduğunu söyledi doktor böyle bişey yaşayan oldu mu ne yapmamız lazım lütfen yardımcı olur musunuz 😔
Assenaa Gmz2020 ablamında öyleydi canım sorun yok doğuma kadar düzelir dedi hepsi farklı olabilir tabi ama canını sıkma sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏻
seda1anne Gmz2020 kaç haftalıksınız , bana da öyle görünüyor detaylı ultrasonda bakarız demişti sonrasında geçmiş gibi dedi , daha detaylı ultrasona da var . genelde doğuma kadar geçiyormuş bebeklerde içinizi ferah tutun 🙏🏼
elfkahramann Gmz2020 benim bebeğimde de bar canım 4.5 mm 15 i geçmediği sürece sıkıntı olmayacağını söylediler çok şükür başta üzüldüm ama içim şuan rahat genelde erkek bebeklerde sık gmrülüyormuş doğumdan sonra geçiyormuş
duygusm Gmz2020 Bende de detaylıda bir an doktor böbrekte genişleme gördü. Sonra bir kaç kez daha kontrol etti ve bir sorundan bahsetmek için bu genişlemenin sürekli olması gerekir, anlık olanlar önemli değildir dedi. Raporlamasında da bir sorundan bahsetmedi.