Merhaba ben bugun 18 haftama girdim dr muayeneye gittim dr bana dedi ki bu haftalarda bazi bebeklerde kist oluyo ve kayboluyor bebeginin beyninde iki tarafli kist var. Detayli ultrason zamanin geldi istersen baktirabilirsin bu kistler zamanla kayboladabiliyor kaybolmazsa riskleri var dedi aklima getirmek istemiyorum ama moralim ok bozuldu agladim iki tane özel perinatoloji dr numarası verdi 450₺ 400₺ dediler eşimde diyor ozel hep boyle para tuzagi vesvese düşürüyolar geçiyormuş gecer İnşaAllah Allaha dua et bakma sen bunlara diyo bana ama ben ne mumkun o kadar rahat olayim sizlerde böyle bişey oldu mu olduysa ne yaptınız ne zaman gecti ne dedi doktorunuz lutfen bilgilernizi paylasin ne olursunuz